1.  PRALNIA przyjmuje do wykonania określone zlecenie i zobowiązuje się je wykonać w sposób odpowiadającym

przeznaczeniu i dyspozycjom Zleceniodawcy. Zakres prania dywanów, wykładzin, itp., obejmuje dwukrotny proces prania, jeśli tego

wymaga przedmiot usługi.

 

2. PRALNIA nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam, mimo najlepszych maszyn, środków i całej naszej

staranności. Skuteczność procesu odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku 

materiałów, oraz czasu w którym dywan był narażony na zanieczyszczenia.

 

3. Nie da się całkowicie usunąć plam z silnych barwników spożywczych plam z klejów, przebarwień od naturalnego drewna i bejc,

z moczu ani jego zapachu

 

4. Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu (Pralnia nie 

ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywanu tylko i 

wyłącznie na własną odpowiedzialność) 

 

5. Na dywanach i chodnikach wykonanych z włókna polipropylenowego oraz dywanach typu shaggy w miejscach intensywnie 

użytkowanych mogą pozostać obszary o ciemniejszych odcieniach, będące wynikiem uszkodzenia runa w trakcie użytkowania.

 

6. Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po 

dokładnym praniu różnice w kolorze ulegają uwydatnieniu.

 

7. Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni.

 

8. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż 

dany dywan nie nadaje się do prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.

 

9. PRALNIA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów

usługi oraz szkód powstałych w wyniku błędnego oznaczenia dywanów przez producenta.

 

10. Dywany jedwabne oraz wiskozowe przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko 

Zleceniodawcy. Odpowiedzialność i ryzyko dotyczy zniszczenia lub uszkodzenia dywanu.

 

11. Reklamacje przyjmowane są  w formie pisemnej i rozpatrywane w ciągu 14 dni.

 

12. W przypadku powstania sporu między Zleceniodawcą a PRALNIĄ na skutek uszkodzenia lub zaginięcia przedmiotu

zlecenia podstawą do wypłacenia odszkodowania jest paragon zakupu dywanu, itp. lub wycena oraz mają zastosowanie przepisy 

Kodeksu Cywilnego

 

13. W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę przedmiotu usługi w ciągu 1 roku od daty wystawienia kwitu zlecenia, przedmiot 

usługi zostanie przekazany do instytucji pomocy społecznej.

 

14. Czas realizacji zamówienie wynosi nie więcej niż 7 dni roboczych od chwili przyjęcia przesyłki

nie dotycz okresów przed świątecznych Św. Wielkiej Nocy, Św. Bożego narodzenia w tych 

okresach czyli około 1 miesiąc przed okres realizacji usługi może ulec wydłużeniu do 14 dni

 

15. We wszystkich innych przypadkach nieobjętych warunkami przyjęcia zlecenia, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.      

KONTAKT

 

Telefon Kom:602 308 613   Dariusz Kupczyk

 E-mail: echopol@poczta.fm

 

              Punkt przyjęć:

98-400 Wieruszów         Czynne: Pn - Pt  9.00 - 17.00

ul. Podzamcze 36                           Sob  9.00 - 13.00


 

98-400 Wieruszów         Czynne: Pn - Pt 8.00 - 20.00          

Jutrków 52                                     Sob 8.00 - 15.00

                             ( Z telefonicznym uprzedzeniem)

                                                   

63-600 Kępno               Na telefon 

ul. Młyńska 32